Email ons

bedrijfsnieuws

Feedbacksignaal van de positioner-eindschakelaar APL-21025 2024-07

Feedbacksignaal van de positioner-eindschakelaar APL-210

Drie componenten van de gasbronprocessor. De klepstandsteller genereert rotatie via de coaxiale connector of feedbackstaaf, waardoor de nok de microschakelaar activeert. Hierdoor kan de microschakelaar op zijn beurt worden geactiveerd door de camera, waardoor schakelsignalen via het klemmenblok naar de buitenkant worden verzonden en lokaal worden weergegeven via de indicator.
Pneumatische combinatieschakelaar van aluminiumlegering voor olietanker met automatische nooduitschakeling en gereserveerde gaten18 2024-06

Deze pneumatische combinatieschakelaar is verkrijgbaar in configuraties voor het besturen van één tot zes compartimenten, geschikt voor gecentraliseerde bediening van pneumatische kleppen in olietankers. Het omvat bediening voor bodemkleppen, dampterugwinningskleppen, zijpaneelventilatiekleppen, pijpleidingregelkleppen en loskleppen, waardoor snel openen en sluiten en afstandsbediening mogelijk zijn om veilige en betrouwbare laad- en losoperaties te garanderen.
Graveermachine Automatisch laden en lossen Positioneringscilinder Vliegtuigcilinder met beugel.06 2024-06

De automatische laad- en lospositioneringscilinder van de graveermachine vervaardigd door OLK pneumatisch is uitgerust met een beugelvliegtuigcilinder. De functie is om het werkstuk te lokaliseren en te fixeren, een stabiele druk te bieden en het systeem automatisch aan te spannen om de verwerkingsefficiëntie te verbeteren. Vliegtuigcilinders hebben de voordelen van hoge precisie, hoog rendement, hoge veiligheid, eenvoudige bediening en eenvoudige installatie
Wat te doen als de magneetklep na langdurig gebruik niet kan terugveren07 2024-05

Wat te doen als de magneetklep na langdurig gebruik niet kan terugveren

Het diagram illustreert een door een piloot bediende magneetklep, waarbij de beweging van de klepkern vloeistofomleiding mogelijk maakt. De noodzakelijke voorwaarden voor beweging van de klepkern zijn:
E-mailen
cici@olk.com.cn
Mobiel
+86-13736765213
Adres
Zhengtai Road, Xinguang industriële zone, Liushi, Yueqing, Wenzhou, Zhejiang, China.
X
Reject Accept